Lige om lidt...

Så nåede vi frem

img_3250Efter en lang nat i flyveren er vi endelig indlogeret det lækreste hotel midt i Bangkok!

Vi kom ret dårlig fra start. Alt for sent på den, men de som kender os ved, at det er helt normalt for vores vedkommende…

Nå men vi checkene ind i Billund 8 min før vi skulle boarde og som i alle andre helt normale situationer, så drillede det selvfølgelig.

Vi stormede gennem lufthavnen og kom ombord på flyet uden at nå at købe noget som helst…

Ang. Calles kaptajnhat, så er det en som han har fået med af sin klasselærer. Han skal sende billeder hjem med hatten på :) Det går han meget op i :)

Ang. Calles kaptajnhat, så er det en som han har fået med af sin klasselærer. Han skal sende billeder hjem med hatten på 🙂 Det går han meget op i 🙂

Vi var alle lidt små sultne og fik købt nogle Chips og cola ombord.

Kl. 14.35 landede vi i Helsinki. Vild sultne, småforvirrede osv. Jeg synes det var vild svært at finde rundt og tumpet som jeg jo så ofte er, så havde jeg i mit hovede byttet om på gate og sædenummer! Tumpe jeg! Vi gik rundt og rundt og rundt og kom igennem paskontrol to gange før det gik op for mig at gaten ikke hed 31L men 36L…

Endelig kom vi igennem, virkelig virkelig sultne! Vi fandt et sted og fik bestilt de lækreste pizza, som da også blev spist rub og stub!

Helsinki AirPort

Da vi landede i Bangkok gik det tjept. Vi fik med lidt hjælp fundet frem til en taxa og blev kørt i hvad der føltes som en evighed til vores hotel. Værelset var desværre ikke klar, så vi brugte tiden på at gå på sunway og fik noget at spise. Bagefter tog vi en tur langs gaden som hotellet ligger på og som forventet er der masser at se og snakke om på en helt almindelig gade her i Bangkok.

Overfyldte scootere, gadesælgere, en sød ældre dame med sin frugtvogn.

Kl. 11 (thai tid) fik vi lov at checke ind og strøg direkte i seng og sov nogle timer.

Udsigten fra værelset fik drengene helt op og køre, til trods for trætheden og ingen tvivl om at poolen var det første, der skulle udforskes her i Bangkok!

Så nu

mens jeg skriver her, svømmer 4 veltilpasse drenge rundt i noget der ligner paradis 🙂

Bagefter skal vi en tur til banegården og hente vores togbilletter til på fredag, hvor vi stryger med nattoget til Koh Samui. Så er denne slags luksus slut, men mon ikke der befinder sig noget andet, som helt sikkert erstatter dette 😉